Op 4 februari jl. was het een en al verleiding in Zaal Onder de Toren in Wissenkerke. Dit vanwege het thema van de jaarlijkse ondernemersavond van de GON. De rode loper lag uit. De jassen werden keurig aangenomen. De koffiekopjes hadden rode linten en de popcakes waren verleidelijke appeltjes gebaseerd op de uitnodiging. Overal in de zaal kwam de rode kleur van de verleiding terug. Zo was de toon gezet voor het onderwerp ‘zakelijk aantrekkelijk door verleidelijk ondernemen’. Na het welkomstwoord van voorzitter Hans van Maldegem hield gastspreekster Daniëlle de Jonge een sprankelend verhaal over negen verleidingsstrategieën.

Met tips en weetjes om het koopgedrag en het beslissingsproces van potentiële klanten op een positieve manier te beïnvloeden. Het ging over het zeer bepalende onderbuikgevoel, een verleidelijke eerste indruk, offline en online verleiding. Je kunt, zo bleek, je zintuigen, gedrag en commerciële vaardigheden optimaal inzetten om onweerstaanbaar te zijn voor je klanten. De rol en mogelijkheden van verleiding via onze eigen ZeelandPas werden en passant ook nog even genoemd. De ruim 80 gasten van de avond kregen daarna nog uitgebreid de gelegenheid om met een drankje en verleidelijke hapjes na te praten en de stand van de ZeelandPas te bezoeken.

Meer weten over zakelijk verleiden kijk dan op: www.commercielecommunicatie.nl/verleiddeklant